keskiviikko 21. elokuuta 2019

2019-08-21 Kotiläksy

KOTILÄKSY

Ekat Saijan treenit piiiitkään aikaan ja hiki tuli, mutta olipa kivaa. Tuntui siltä, että jatkettiin suurinpiirtein siitä mihin 9 kk sitten jäätiin. Kepit on vielä vaiheessa ja muutama ohjauskin. Rimat oli vielä 45cm. Niitä pitää pikkuhiljaa nostaa kisakorkeuteen asti.
Voiko olla kivaa saada kotiläksyä. Voi. Sehän tarkottaa vaan uuden oppimista tai ainakin vanhan parantamista, ja treenaamista. Olen ylipäänsä ilonen, että voidaan taas treenata. Me saatiin kotiläksyksi takaakierrot. 

Puomin ja takaakierron väli oli niin "lyhyt", että mulla oli vaikeuksia ehtiä sanomaan suullisia "saa" + "kierrä", kun jo seuraavalla piti mennä in-in tai vähintään ohjaamaan valssin. Niin jotenkin kummasti mulle tuli kiire tai ei ois tarvinnu, mutta kun jäin tuohon takaakiertoon babysittaamaan, niin jatko oli vähän hankalaa. Ehkä tuollaisessa paikassa voi lipsua kontaktilta-lupa-käskystä ja heittää suoraan vaan "kierrä". Niin ja muista se askel. Kyllähän mä muistin, mutta kun tuli niin kiire... ;)

Keppiläksyjäkin olis meille voinut antaa. Rane ei osannut kovasta vauhdista mennä kepeille. Ja sitten kun osasi, saattoi jättää vikat pari tekemättä. Ranellekin tuli kiire. Myös yksi keppikulma oli tosi vaikea. 
Pitkä matka on vielä yhtä hyviin keppeihin kuin Pyryllä, joka meni kepit mistä vaan ja millä vauhdilla vaan. Ja se oli lähes kokonaan Pyryn homma, ite hoidella kepit. Se on tavoite Ranenkin kanssa.

Oli siellä paljon hyvääkin. Onnistuneita pätkiä. Rane oli innokas ja aika hyvin kuulolla ja meillä oli kivaa. Mulle jäi ainakin hyvä mieli.

Tässä on nyt kaikenlaista, että työt haittaa pahasti harrastamista. Huomenna loman jälkeen eka työpäivä. Enkä voi ottaa viikonlopustakaan apupäiviä, kun lauantaina Ranen tokokoe ja sunnuntaina viimeistään kattomaan Agi-SM:iä. Seuraavana viikonloppuna molemmilla rallytokokoe. 
Elämä on ja itepähän oon allakkani täyttäny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti