maanantai 7. heinäkuuta 2014

6.7.2014 Agirotu,lekurissa,fillarilla

AGIROTU

Oltiin Janakkalassa agirodussa Masterit2 jengissä, jossa Iris/Tuuri, Saija/Voltti, me ja Pasi/Pirkko. Aika kauheeta kaahotusta, melkein hävettää mun ja Pyryn meno. Mitä voi odottaa, kun ei olla juurikaan menty huhtikuun jälkeen, ohjaaja tärisee ja koiralla hullunkiilto silmissä. Onneksi meillä oli vain se yksi viestijoukkuerata. Suorastaan hirvitti alun lähes suora neljän esteen pätkä mutkaputkeen. Kävi vielä niin, etten malttanut juosta itse ensin asemiin, vaan lähdettiin sitten Pyryn kanssa yhtä aikaa, kun edellinen pari oli tullut maaliin. Se oli suorastaan koomista, josta mä ihme kyllä vielä selvisin. Näkyi vaan Pyryn perskarvat, viuh!

Koiralla ainakin oli niin kiire, että meni muutaman esteen ohi, eikä malttanut edes keppejä mennä ekalla. Ja ainaski pari hyllyä, mutta jäätiin alle sata virhepistettä, jotain 90. Tän piti olla hauskaa ja ainakaan mua ei hirveesti potuttanu, vaikka olis kyllä pitäny. Vähän näin jälkikäteen kyllä harmittaa, kun taas oli oikein kiva rata. Olis se voinu paremminki mennä, todellakin. Toissakesänä Kuopiossa taidettiin saada jotain 125 virhepistettä, että onks tää nyt edistystä sitten. Hah. Mä oon ihan kipee, kun mua naurattaa.

LEKURISSA

Käytiin lekurissakin tänään maanantaina, kun se palkeenkieli vaan haluu irvistää. Mutta eipä sille mitään tehty, putsattiin, laitettiin sukka ja saatiin antibiootit. Kuulemma kasvaa pikkuhiljaa sisältäpäin uusiks. No hyvä niin, ettei mitään isompaa. Olin sitten pitänyt sillä sellasta hengittämätöntä sidettä päällimmäisenä, hyvä Sari. 
By the way, lekurissa paino oli 21,3 kg, iik! Nyt molemmat laihikselle!

FILLARILLA

Meinasi unohtua kertoa, että kokeiltiin sellasta fillaritankoa Pyryn kanssa. Ensi epäilyjen jälkeen, sehän oli hauskaa. Ihan pien lenkki tehtiin ja mutkassa mentiin tooosi varovasti. Pakko oli vaihtaa näin aluksi tottispuolelle, kun Pyry melkein väkisin sen tangon sille puolelle väänsi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti