keskiviikko 13. marraskuuta 2013

12.11.2013 Tuurailemassa

TUURAILEMASSA

Sääntö pätee edelleen, ei kahta hyvää päivää peräkkäin. Se on niinku mahdoton yhtälö. Ei olis varmaan pitäny, mut tuurasin Saijaa Timpan treeneissä. Rata oli meille liian vaikee jälleen kerran. Ja ei kuule päästy edes pätkissä eteenpäin. Sori Voltti, ei oltu sun arvoisia tuuraajia.

Alkuun "jouduin" vaihtaa saksalaisen pakkovalssiin, ja joo siihen asti jees, kaks estettä. Mut sit olis pitäny mennä vähän vekkaamaan (jarruttamaan) ja siitä Pyry läks sit omin päin eteenpäin. Ei tuu vetoihin, ei. Aikamme tehtiin sitä 1-2-3 ja sitten pelkkää lelukäteen tuloa. Kunnes kentän laidalta huudetaan "4 minuuttia!". What? Mä vihaan sitä kellon kanssa treenaamista. Muutenkin rupes olee hermo tiukalla, kun tekemisestä ei tuntunu tulevan yhtään mitään. 
No ehdittiin tekee viel yks hyvä poispäinkäännös ja yks hyvä pakkovalssi kepeiltä, leijeröiden yhen hypyn sitä ennen. Mut kaikki muu oli yhtä häsläystä.   Takaakierroissa rima putoo, en osannu valssaakaan enää, kello käy ja mullakin keittää. Ja silloin ymmärrän mitä mulle sanotaan, mutta en kykene tekee erilailla, koska aivot on ihan jäässä.
Timppa näytti mulle sen alunkin hidastettuna varmaan viis kertaa, "näin". Osaan mäkin sen hidastettuna ilman koiraa. Mutta laitetaan siihen Pyryn vauhti, niin en vaan pystyny. En osannu liikkuu oikeeseen suuntaan oikeeseen aikaan, kääntämään/jarruttamaan. Eikä se Pyrykään kovin hyvin tule siihen leluun, kun mieluummin liitää niitä esteitä. 

Opettelin 36 estettä ja menin niistä muutaman. Mun hermo ei vaan kestä sellasta. Sehän se kans harmittaa, kun kävi sen radan läpi, ja jäi triljoona kivaa kohtaa mitä olis halunnu kokeilla. Ykski naminamikohta, missä jo ennen putkee persjättö ja putken jälkeen sitten vaihetaanki ohjauskättä. Kai silläkin joku nimi on, ehkä flippi tai joku. Mutta vaikee mikä vaikee. Sanoin Jaksillekin, että turha kysyy mua tuurailemaan, en tule, koska en halua pahoittaa taas mieltäni. Tällanen mä nyt vaan oon.

Mitä jäi jäljelle?
- älä opettele enempää ainakaan ku 20 estettä
- Pyry maahan "jäähylle" välillä, kierrokset pois (eihän sitä pahemmin malttanut, kun kello kävi)
- läksyksi pyörityksiä lelukäteen (muita läksyjä en muista)

Että sellanen sadepäivä tänään.

3 kommenttia:

  1. Ei se ollu noin kauheeta? Missä oli se videokamera taas? Viikonloppuna otetaan kamerat mukaan ja kuvataan Kaikki!! Onnistumiset ja ne muutkin jutut, jos jotain muuta tapahtuisi?

    VastaaPoista
  2. Putosin niin korkeelta omiin odotuksiin nähden, että kyllä se tuntui ihan just noin kauheelta. Jos mä olisin jääny johki muuhun kohtaan, mut ei heti alkuun. Se tuntuu niin raa'alta. Mutta tosiasia on, et paljon on viel tekemistä. Ja juu otan kameran mukaan.

    VastaaPoista
  3. Mä niin ymmärrän Sari sun fiilikset, kaikkien pahin on kun jää jumiin johonkin 2-3 etseelle, pääsisi edes johonkin 10.

    VastaaPoista