sunnuntai 15. joulukuuta 2013

15.12.2013 Mä näitä polkuja tallaan...

MÄ NÄITÄ POLKUJA TALLAAN ...

Mä näitä ykkösluokan polkuja tallaan kai viimeiseen asti, kun sä rakkaani Pyry kiidät mun edelläin...

Oltiin tän vuoden vikoissa kisoissa Hyvinkäällä. Olipa mulla kolmen vuoden takainen lahjakortti, jonka olin saanut Minnin kanssa, kun noustiin kakkosiin. Eipä noustu nyt, ei saatu yhtään nollaa, edelleenkään. Miten tää ottaa niin koville. Ehkä pitäis ihan minivähän lohduttaa, kun puhuin yhden Rimalaisen kanssa, että ovat vuoden tahkoneet ja nyt saivat ekan nollan, että ilmeisesti näitä kanssasisaria löytyy muitakin. Sanoi, että tällaiset ykkösluokan juoksuradat on ihan syvältä nopeille koirille. 

Lenkittely ja lämmittely oli ihan peestä, kun kaikki alueet hallin ulkopuolella oli niin jäässä, että hermothan sillä luistinradalla meni. Ne oli sitten tehtävä sisällä. Mä oon jo kisannut triljoona kertaa mun elämän aikana, niin miksi oi miksi mä vieläkin jännitän. Taas sydän hakkas ja jalat oli kuin betonia. Pystyin silti yllättäen juoksemaan. Tuloksena tänään kaks hyllyä, yks hyvä ja yks vähemmän hyvä.

Ei tullu videoo, kun eihän siellä oikein ollu muita aamulla paikalla kuin kisaajia. Mä muistan juosseeni hullun lailla, mutta en muista radan kulusta mitään. Joku ihmeellinen blackout. En oikeesti ees tiedä missä kohtaa saatiin hylly, ei mitään muistikuvaa. Sen muistan, että heti tokalla hypyllä luulin Pyryn jo lukinneen kakkosen, mutta eipä ollutkaan vaan tuli ohi eka ja siitä eteenpäin se oli vaan menoks. Kepeille meno putkesta onnistui, samoin kaikki kontaktit priimaa. Rimoista en tiedä. Mielestäni suunnittelin kyllä hirmutarkkaan kaikki jarrutuskohdat, vedot, ... mutta se ei vaan mene niinkuin suunnittelee. Kun tulin maaliin, sanoin Pyrylle jotain, että "olipas vauhtia" niin yleisö naurahti. Tulipa mulle yks sanomaankin, että "on sulla tossa vauhdissa  tekemistä". Mutta siis ihan hyvä hylly.

Tokassa radassa oli enempi vielä juoksemista, kolmeen kertaan lähes samoja ympyröitä. Pyry tykkäs, että on liian vähän esteitä, kun meni parit ylimääräset esteet. Eli tämä ei niin hyvä hylly.

Eli oon ollu vissiin tuhma, kun en saanut sitä ainoota joululahjaa jota niin toivoin. Koskahan totun tähän ja pystyisin vaan toteamaan "ehkä sit ens kerralla".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti