lauantai 1. marraskuuta 2014

1.11.2014 Kolmas koira

KOLMAS KOIRA

Jaanan Benji tuli meille viikonloppuhoitoon ja tietty mun kepo oli töissä. No kyllähän mä nyt niiden kanssa pärjään, mutta kolmen koiran kanssa hihnalenkillä, huoh, ei oo mun juttu.Varsinkin kun haluavat pitää pienen välimatkan toisiinsa.
Aamupäivällä vein vaan pojat ulos, Benjin laitoin flexiin ja Pyry sai olla vapaana. En uskalla riskeeraa, että Benji onkin yhtäkkiä junan tai auton alla.

Ihan hyvin on menny. Eihän Pyry tuosta "rääpäleestä" paljoo perusta, mutta onneks Benji on alistuvainen ja jättää Pyryn rauhaan. Minä vaan vahdin kuin haukka, ettei syö mitään sopimatonta tai pureskele jotain. Ulko-ovikin piti laittaa lukkoon, ettei Pena aukase sitä. Ei meidän koirat oo ikinä yrittäny aukoo ovia. Oonki sanonut, et niil on liian hyvät oltavat, ni ei haluu pois täältä. ;)

Kyllä kaks koiraa on mulle ihan sopiva määrä. Sanotaan, et kolme on jo lauma. Mutta meillä kun esim. Inez ja Pyry ei tykkää olla ihan lähekkäin, niin eihän niistä saa sellasta mukavaa pientä laumaa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti