lauantai 15. marraskuuta 2014

15.11.2014 Kookookoo

KOOKOOKOO

Kirkkonummella käytiin kisaamassa ja miten on mahdollista, että tää on tyytyväinen tuloksiin 5, 10 ja 10. Tykkäsin hirmusti Mikkilän Sarin radoista. 
Huomasin, etten jännittänyt niinkuin yleensä. Mistä se taas johtui? Ei ollut tuttuja katsomassa? vai olinko vaan niin väsynyt? No eniveis, se vaikutti kyl positiivisesti tekemiseen. Me tehtiin hyvää yhteistyötä kaikilla kolmella radalla. Tänään ei ollut nollat kaukana, jokaisella radalla periaattees yks mokapaikka.

Ekalla, hyppiksellä, lähellä loppua ahnehdin vähän liian aikaisin tekemään valssia ja unohtui ohjata kunnolla hyppy ennen sitä. Saatiin siis kielto, kun Pyry tuli mun mukana. Tällä vitosella oltiin kolmansia. Jee, jotain lohdutusta ja hyvät oli palkinnotkin, puolikas kisamaksu, koiralle namipussi ja narupallo.
Pyry ainakin tykkäs. Vähän tuli kaarrosta ja se yks hyppy palattiin tekee uudelleen, etenemä 4,69 m/s.

Tokalla päästiin taas lähes loppuun, kun kolmella vikalla hypyllä tulikin kaks rimaa alas. Tais katse unohtuu, kun tein niistopersjätön. Etenemä 4,85 m/s, pysäytyskontakteineen ja saattoi siellä jotain kaarrostakin tulla. Tuo "loppusuora" jo melkein harmitti, muttei kuitenkaan. Mä oon varmaan kipee. Taidettiin olla kuudensia, nopeimmalla ajalla, mutta virheitä siis kymppi.

Vikalla radalla puomin jälkeen olin rataan tutustuessakin epävarma mitä siinä teen, kun putken väärä pää näkyi hypyltä puomille asti. Ja sitten, kun näin et Pyry menee puomille kovaa, karjasin kunnolla "kiipee" ja Pyryhän pysähtyi. Mutta P oli sen näköinen, että ampasee siitä ja sitten mulle iski joku paniikki ja sanoin kait "tänne" et ei lähde suoraan. Hän oli oikeesti jo lähes hyppäämässä, kun sitten kääntyikin pois, kun mamma kerran sanoi. Hyvä minä. Sitten jäin vielä tattina seisomaan paikalleni, kun Pyry kiersi ympyrää ja saatiin siitä viel toinenkin kielto. Taas hyvä minä. Muita virheitä ei tullu, mut siinä paloi aikaa, etenemä oli jo alle neljän.

Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen ja tekeminen kuulemma näyttikin hyvältä. Uusia ilmoja vaan kehiin, mutta kaikenlaiset pikkujoulut vähän rajoittaa noita mahdollisia päiviä. 

Pyry tapasi sisarpuolensakin, Whoopyn ja lauman shelttejä. Naiset on naisia ja Pyry on teflon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti