maanantai 17. maaliskuuta 2014

17.3.2014 Lääkitys kohillaan

LÄÄKITYS KOHILLAAN

Oliskohan lääkitys kohillaan, kun jo kolmatta päivää peräkkäin on aksatreenien jälkeen niin hyvä mieli. Tai sanotaan, että sellanen onnistumisen fiilis. Oikeestihan mulla siis on flunssa ja lääkityksenä Buranaa.

Helin radalla mentiin kovaa ja hiukka epäileväinen olin, että ehtisin lähes suoran putken eteen tekee persjätön, kun siinä oli vähän esteitä mun tiellä. Mutta jestas, mähän kerkesin. Onneks Pyry irtoo putkeen aikas satavarmasti ja sain vielä kääntymään hypyllekin. No eihän se nyt hirveen kaunis käännös ollu, eikä menny ihan niinku olin suunnitellu, mutta meni kuiteski, eikä vaan hypänny läpi. Kokeilin samaa kohtaa vielä toiselta puolelta, ja eikä sekään hullummin mennyt. Kiirehän siihen on jarruttamaan, mutta kerkee kun ennakoi ajoissa.

Kepeillemenotkin onnistui kovasta vauhdista, eka hypyltä ja toka putkesta. Odotusajalla tokoiltiin seuraamista.

Tauon jälkeen toisella kierroksella halusin tehdä muutaman kerran vaan pelkkää putkijarrua ja siis putkelta kääntymistä. Heli avusti palkan kanssa. Mulle jäi sellanen tunne, että vaikka suhahdin tms. niin vasta kun tömistelin jalkojani ennen putkee, Pyry tajus jutun, ja käänty ihan supertiukasti. Juhuu! Se pystyy! Se osaa! Mä osaan! 




1 kommentti:

  1. Te osaatte! Teidän meno on ollut huikeaa koko viikonlopun! Vuoden kuluttua mä tulen hurraamaan Teille SM:iin!

    VastaaPoista