keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

26.3.2014 Virheestä ulos

VIRHEESTÄ ULOS

Vika kerta Salossa Sonjan treeneissä. Fiilikset oli jo valmiiks vähän down. Asennevammanen. Eka, oli taas kiire paikanpäälle ja toka, en vaan pystyny kunnolla keskittyy. Mä oon jo vanha ja tartten aikaa keskittyy rauhassa. Mutta nyt ei aikailtu, rataantutustumisen jälkeen radalle vaan kukin vuorollaan. Ja virheestä out. Mentiin kolme kierrosta eli sai siis kolme yritystä. Tää pelkkä asetelma saa mut ärtyisäks, vaikka tarkoitus oli varmaankin vaan saada sellanen kisatsemppi päälle. Mulle vaan tuli sellanen looserifiilis, et enhän oo nollaratoja ennenkään onnistunu tekemään. Ja joskus on vaikeempaa ku aina. Ihan on itsetunto kohillaan. Eikö?

No rata oli ihan kiva, vaikka en osannutkaan ajatella kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja, sekin otti päähän. Enkä oikein muistanut edes koko rataa. Pääsin pisimmillään jopa esteelle nro 7/23, kun ei saanu rimakaan pudota. 
Pari kertaa tais pudota rima nro 8, kun käänsin katseen liian aikasin seuraavalle esteelle. Katse on Pyrylle tosi tärkeä, muuten tulee "kiire" ja on huolimaton. Ja Pyryhän ei anna mitään anteeks. 
Takaakierrot kans on sitä samaa, hyppää liian läheltä edelleen, ei kokoo yhtään ja joutuu hyppäämään vinoon. Siitä on kiva jatkaa siksakkia. 
Mitähän vielä. Mun on vaikee oppii hyväksymään isommat kaarrokset. Varsinkin tuolla alustalla kääntyminen on Pyryllekin työn takana, yritti kuitenkin. 

Äh, eihän tuo nyt ihan huonostikaan mennyt, ainakaan pätkissä. Tais vaan mun aivot jäädä töihin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti