lauantai 12. huhtikuuta 2014

12.4.2014 Jankkilan kontaktit

JANKKILAN KONTAKTIT

Tänään tunsin itseni tosi tyhmäksi. Tiesin, että Lohjalla ehkä on tänään epikset, mutta kun niistä ei mitään kuulunut, niin oli pakko laittaa ilmot menee. Ja jostain syystä ilmosin sitten Janakkalaan, vaikka Kirkkikselläkin olis ollu kisat. Ajoin sitten kolmisen tuntia tunnin sijasta treenaamaan kontakteja. Hirmu järkevää.

Muotkan radat, kun osallistuin vain agiradoille. Radat ihan jees, vaikka olihan siellä parit hankalat kohdat ykkösluokkalaisille, mm. puomi nurkkaa seinää kohti, josta olis pitäny saada sivuetäisyyttä selvitäkseen seuraavalle ja lyhyt 3 m:n putki suorana, jonka edestä piti mennä. Siinä tuli monta törmäystä ja läheltäpiti tilannetta. Mutta meille, jotka osasivat noihin varautua, ihan kivat radat. Mulle ja Pyrylle hankalat oli kontakteilla pysyminen ja putkesta kääntyminen tiukasti.

Tuloksena kaks hyllyä, eka pepusta ja toka ookoo. Ekalla päästiin viidennelle esteelle sille puomille, ja kun lähti mun liikkeeseen omin luvin, tehtiin se uudelleen ja ulos. 
Tokalla radalla pysyi puomilla, jee. Lyhyelle putkelle tein kaukaa jo vastakäännöksen pituuden jälkeen, mutta ei kääntyny ei, vaan flänkkäsi hypyn kielloksi. A:lle tein alastulolle persjätön, joka toimi hyvin. Niitä olen nyt harrastanut aina kun on mahdollista. Mutta sitten ihan lopussa lähti keinulta mun liikkeeseen taas, palautin. 

Kallista treenaamista, mutta tartten mä itsenikin vuoksi tuota kisatilannetta. Tosin kannattais ettii epiksiä. Mutta tulihan nähtyä Tuuliaa ja Lystiäkin pitkästä aikaa. Onnea heille vielä nollasta, ovat sen ansainneet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti